اس ام اس سرکاری-1

الونک , جملات عاشقانه , جملات دلشکسته , جملات بزرگان , جملات غمگین , پیام , جوک ,دوستفا , ایما , شوک , آلونک , شیر , ناب , فیلم هندی , موزیک ,اهنگ ,

دسته بندی ها
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 1067
  • کل نظرات : 39
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 151
  • بازدید دیروز : 251
  • ورودی امروز گوگل : 15
  • ورودی گوگل دیروز : 25
  • آي پي امروز : 50
  • آي پي ديروز : 84
  • بازدید هفته : 801
  • بازدید ماه : 12293
  • بازدید سال : 37338
  • بازدید کلی : 102151
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.222.115.120
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    V
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی
    عکس دختران ایرانی کلیک کن V HTTP/1.1 200 OK Server: nginx Date: Mon, 03 Mar 2014 07:27:33 GMT Content-Type: text/html Transfer-Encoding: chunked Connection: keep-alive X-Powered-By: PHP/5.3.28-1~dotdeb.0 X-Cache-Debug: / Content-Encoding: gzip
    برای مشاهده ی افراد بیشتر رفرش نمایید


    تبلیغات
    <-Text2->

    اس ام اس سرکاری-1

     

     

    http://softwarenew.loxblog.com/ 

     

    مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است
     
    لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید
     

    جواب من=داداش اس ات نصفش اومده بقیشو بفرست تا(مشترک گرامی این اس ام اس )اومده{-7-}

    طرف=مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است
     
    لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید
     

    من=داداش بازم همونه{-18-}

     

    طرف=بیخیال{-15-}

     

     

     

    من=باشه {-18-}

     

     

     http://softwarenew.loxblog.com/

    یه سوال داشتم
     
    اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی ؟
    جواب من=میدم تیکه تیکت کنن بدن سگا بخورن گوشتتو
    طرف=باشه داداش مخلصیم من کی باشم سر کارت بزارم
     

    من={-18-}افرین

     

    http://softwarenew.loxblog.com/ 

     

    ببین عزیز دلم پاشو
     
    اگه پا نشی قهر می کنما
     
    خب دلم برات تنگ شده
     
    جون من پاشو
     
    پاشدی ؟
    جواب من =اره
     
    آفرین عزیزم حالا  بگیر بخواب !
    جواب من=خواهر من چرا  مزاحم میشی این خط و تازه از ی نفر خریدم من زن و بچه دارم خجالت بکش فردا شمارتو میدم پیگیری کنن
    طرف =محوشد
     

    من={-18-}{-18-}

     

     http://softwarenew.loxblog.com/

     

     

     

     

    می دونم خوابی عزیزم

     

     

     

     


     

     

     

     

    ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره

     

     

     

     


     

     

     

     

    مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی !

     

     

     

     

    جواب من=من هم شبا نمیخوابم با همسرم صحبت میکنم ببخشید شما{-7-}

     

     

     

     

    طرف={-13-}{-40-}

     

     

     

     

    من=بابا شوخی کردم{-18-}

     

     

    http://softwarenew.loxblog.com/ 

     

    ال سی دی فقط مادیران
     
    شرکت ال جی شما را به ادامه خوابتان دعوت می کند !
     

    جواب من=داداش کلاست پایین ه ماتو ال ی دی میبینیم ادامه خوابمونو{-2-}

     

     

     

    طرف={-13-}{-8-}

     

     

    http://softwarenew.loxblog.com/

     

    سلام ببخشید یه سوال داشتم
     
    می خواستم ببینم هواپیما بوق داره ؟
     

    جواب من=وسیله ای که توش دختر باشه بوق لازم نداره قراره بوق ماشین خانوما رو هم  بردارن{-7-}

     

     

     

    طررف={-15-}{-8-}مسخره

     

     

     

     

    من={-18-}{-18-}اسم بابات اصغره

     

     

    http://softwarenew.loxblog.com/ 

     

    می خواستم ببینم ساعت چنده ؟
     
    چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم !
    جواب من=ساعت من رفته بیرون با دوست دخترش اومد بهت اس میدم
     
    طرف={-16-}{-15-}تازگیا ادمو به غلط کردم میندازه
     

     

     
    من={-18-}{-18-}هنوز فرشادو نشناختی
     

     

     

     

     

     

     

    http://softwarenew.loxblog.com/ 

     

     

    امیدوارم که خواب نبوده باشی
     
    چون با این اس ام اس بیدار می شدی !
     

    جواب من=دادااش دستت در نکنه بیدارم کردی کارداشتم  فدات شم{-18-}

     

     

     

    طرف=خواهش چکار داشتی این وقت شب{-15-}{-16-}

     

     

     

     

    من=با دوست دخترم قرار گذاشتم شبها بریم بیرون چون روز ممکنه آشناهامون مارو ببینه{-2-}{-7-}

     

     

     

     

    طرف={-15-}چرا این روزا تیرم به سنگ میخوره 

     

     

     

     

    من={-18-}{-18-}{-18-}گفتم که هنوز فرشاد نشناختی

     

     

    http://softwarenew.loxblog.com/ 

     

    من آلان تو آمریکا هستم
     
    می خواستم ببینم راسته میگن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه ؟
     

    جواب من= نه دروغ داداش دارمم دوش افتاب میگیرم{-7-}

     

     

     

    طرف= غیر ممکنه{-16-}

     

     

     

     

    من= به جان تو اگه دروغ بگم ی ثانیم زنده نباشی{-18-}{-18-}{-18-}

     

     

     

     

    طرف{-15-}

     

     

     

     

    من{-18-}

     

     

     

     

    گوشی={-18-}خدا بگم چکارتون کنه با این حرفاتون{-18-}

     

     

    http://softwarenew.loxblog.com/ 

     

    همه جا امن و امانه !
     
    تو راحت بگیر بخواب !
    جواب من = سلام خوابیده بیدارش کنم
    طرف=شما
    من=خواهرشم
    طرف= سلام خوبی
    من=برو بخواب صبح ساعت5 بهت اس میدم
     

    ساعت=5 -6-7کو اس طرف {-60-}

     

     

     

    من{-18-}{-18-}

     

     

    http://softwarenew.loxblog.com/ 

     

    عروسک قشنگ من قرمز پوشیده
     
    تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
     
    عروسک من چشماتو وا کن
     
    اس ام اس تو حالا نگاه کن
     
    عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن !
     

     

     

    من = خواب چیه ما امشب پارتی گرفتیم مگه شما دعوت نبودین{-7-}{-4-}{-4-}

     

     

     

     

    طرف =درحد المپیک{-13-}نه کسی دعوتمون نکرده

     

     

     

     

    من= انشالله دفعه بعدعکس دختران ایرانی کلیک کن

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    نویسندگان
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه جوره و آدرس softwarenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    nafas7628 - - 1394/12/14/softwaren
    گیسو -
    پاسخ:خخخخخخ - 1394/6/28/softwaren
    نگارییییی - من دوستامو میخام - 1394/2/28
    نگارییییی -
    پاسخ:ناراحت نباش - 1394/2/24
    raha - خعلیییییییی باحال بود
    پاسخ:خخخخ اره - 1393/12/23/softwaren
    زندگیت - پاسخ:ههههه - 1393/11/11
    هلنا -

    زیباترین دختر دنیا را در لینک زیر ببینید
    آپم به من سر بزن

    - 1393/10/8
    امین - - 1393/2/16
    ✿·٠•●♥نرگس♥●•٠·✿ - سلاملکم

    فرشاد خان وب خوفی داری ما لینکتون کردیم

    دوست داشتی بلینک
    پاسخ:لینک شدی نرگسی - 1393/2/11
    خ - عالی بود - 1392/11/14
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان